October 05, 2008

Paul's portrait

Paul. How can I describe him? Unfortunately he is a person that I don't know, I mean I've never really talked to him. So I'm going to describe how he comes accross to me. What I see a boy with brown hair, rather tall. His style clothing is very researched and it shows that he likes rock music. A bag with the name of two rock bands. In fact, when the school started I used to call him "the guy with two rock bands on his bag". He looks very peacefull, kind, funny and friendly. I am saying that because during these three weeks he got on well with lots of people in the class. I am sure that this is not an all-comprehensive list but it's just what I can say. That is how Paul looks to me.


Sarah D.



Paul. Comment puis je le décrire? Malheureusement c'est une personne que je ne connais pas, je veux dire je ne lui ai jamais parlé.
Je vais donc le décrire comme il me parait.
Ce que je vois: un garçon brun, assez grand. Son style d'habillement est très recherché et cela montre qu'il aime le rock.
Un sac avec le nom de deux groupes de rock.
En fait, à la rentrée des classes je l'appelais " le garçon avec deux groupes de rock sur son sac".
Il a l'air assez calme, gentil, marrant et amical. Je dis cela car durant les trois premières semaines, il s'est très bien entendu avec les gens de la classe.
Je suis sure que cette liste n'est pas exhaustive mais c'est tout ce que je peux dire.
C'est comme cela que je vois Paul.


Sarah D.






No comments: